2025-10-06
Urząd Miejski prowadzi bazę gospodarstw domowych zaopatrzonych w specjalistyczną aparaturę medyczną | Zgłoś swój sprzęt lub swojego podopiecznego
Urząd Miejski w Giżycku prowadzi bazę gospodarstw domowych zaopatrzonych w specjalistyczną aparaturę medyczną (np. respiratory, ssaki, koncentratory tlenu, materace przeciwodleżynowe pneumatyczne) wymagającą ciągłości zasilania.
Zbierane dane są wdrażane do planu doraźnego wsparcia w razie dłuższej przerwy w dostarczaniu energii do domów. Dotychczasowa baza została zaktualizowana. Dobrowolne zgłoszenia, osób, które dotąd nie były w bazie, należy przesyłać e-mailem na adres urzad@gizycko.pl z podaniem rodzaju sprzętu, zapotrzebowania na prąd (moc) i adresu lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 7).
Jakich danych wymagamy:
- imię i nazwisko, adres, tel. osoby, której dotyczy zgłoszenie
- osoba do kontaktu, zgłoszenia w razie długotrwałej awarii prądu (imię nazwisko, e-mail, numer telefonu)
- rodzaj sprzętu
- czy sprzęt wymaga nieprzerwanej, 24-godzinnej pracy
- czy jest zasilanie awaryjne, jeśli tak, na ile godzin
- czy urządzenie można podłączyć do akumulatora
- czy posiadają Państwo agregat

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Giżycku, reprezentowany przez Burmistrza Miasta Giżycko, z siedzibą przy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycku.
- Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych z wyznaczonym u Administratora Zastępcą Inspektora Ochrony Danych na adres e-mail: kontakt@bezpiecznedaneosobowe.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z organizacją priorytetowego dostępu do prądu na wypadek awarii, na podstawie:
- obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- ochrony żywotnych interesów danej osoby – art. 6 ust. 1 lit. d RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. c RODO;
- w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym – art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
- Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania, tzn. biuro rachunkowe, zewnętrzna firma informatyczna, zewnętrzna firma obsługująca płatności i rozliczenia, operatorzy pocztowi, energetyczni.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z odpowiednimi przepisami prawa. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody dane będą przechowywane do momentu jej odwołania.
- Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do zorganizowania celu, dla którego zostają zebrane.
- Pani/a dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pani/a dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.